Wat bij klachten?

Bij Thuiszorg Meetjesland streven we naar kwaliteit in de zorgen. Daarom vinden wij het belangrijk dat je ook met jouw klachten terecht kan. Iedere klacht wordt geëvalueerd en en wij sturen bij om de kwaliteit van onze zorgen te verbeteren.

Wat is een klacht?

Een probleem dat zich heeft voorgedaan binnen onze zorgen en/of met één van onze verpleegkundigen waarbij een tussenkomst van de coördinator noodzakelijk is.

Wat is geen klacht?

Een probleem of opmerking die telefonisch gemeld wordt waar geen tussenkomst van de coördinator nodig is. Indien deze bemerking zich herhaalt dan wordt het een klacht.

Hoe verloopt de klachtenprocedure?

  1. Vul het formulier in onderaan deze pagina
  2. Wij nemen contact met je op om uw klacht in nader detail te bespreken.
  3. Indien wij dat noodzakelijk vinden komt een verantwoordelijke ter plaatse om het probleem op te lossen.
  4. Je ontvangt een verslag van de klacht per mail.
  5. Je krijgt een aanspreekpersoon toegewezen voor de opvolging van de klacht.
  6. Wanneer het probleem volledig is verholpen wordt de klachtenprocedure afgesloten.

Klachtenformulier